strålande jul?

imorrn är det julafton (om nån missat det) , men vart är julkänslan? can't find it.
aja summering av helgen nu iallafall;
i fredags fick vi jullov, och jag och karin åkte med henke in till uppsala och kolla på guldkompassen.
den var bra men jag domnade bort i arslet så jag fick typ panik hahah. sen åkte vi hem och min mobil dog och jag fick panik igen. men det löste sig som tur är. då jag och karin hoppade av bussen i östhammar så kom jossan och mötte oss. vi gick hem till mig och karin åkte hem till sig medans jag och jossan fortsatte till sara där det var lite folk och det var skoj. kom hem vid halv ett tiden då var det bums i säng som gällde.
vaknade typ halv tolv på lördagen då gick jag upp sen städade jag och fixade hela dan. 
på kvällen åkte jag ut till sandika och var med elinpelin, vi hade mysigt, vi spelade spel och var med sofia :) sen åkte jag hem och sov.
och idag har jag städat mitt rum och slagit in julklappar och sånt hela dan. måste komma på rim till mina julklappar också för det är tradition i vår familj. farmor har alltid konstigast rim. det är också tradition på ett ungefär.

och imorgon har jag typ fullt upp. låter hemskt men i like it! först är det frukost med scouterna klockan åtta , ASMYSIGT! där är vi väl tills tio kanske.. sen är det hem, fixa sig, sen kommer farmor och farfar och äter gröt, mysigt! sen blir det kalle anka för hela slanten med kusinerna. sen käkar vi och efter det drar kusinerna hem till sig och mormor och morfar stannar hos oss. sen åker jag albin peter och karin ut och är tomtar hahahahah! sorgligt men sant. vi ska vara hos min moster & hos jocke och camilla! sen blir det vi som får julklappar! yey.

nu ska jag nog sova snart. PUSS OCH GOD JUL


Kommentarer
Postat av: jules!

GOD JUL SUNSHINE

2007-12-23 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback