sorry mates, har man tråkigt så har man

Vilken svordom använder du mest? fan

Äger du en iPod? yes, världens bästa

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? hm. skoldagar 07.00

Hur många resväskor äger du? en i think

Använder du flip-flops? YES

Var köper du dina matvaror ifrån? ica supermarket

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
beror på

Vilken var den senaste filmen du såg? high school musical 2

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en helt ny garderob

Har någon någonsin kallat dig lat? hahah japp

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
ibland alvedon

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ska jag vara ärlig har jag ingen cdspelare i mitt rum, där nere ligger dock en skiva med massa bra låtar som jag bränt

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? the killers

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
nepp. och om nån hade det kan jag ju inte säga det?

Vad åt du till middag senast? oxfilé med klyftpotatis och nån asgod sås

Använder du huvtröjor? ja, världens skönaste <3

Kan du vissla? som fan

Vem var den senaste som ringde dig?
hanna my sister

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
 oj. haha typ sånna som får det att kittla i magen

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
tror jag nog

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0173

Tittade du på tecknat när du var liten? gjorde då och gör nu

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? höhö. coop extra & öb typ

Hur många syskon har du? one brother

Är du blyg inför det motsatta könet? nej kan jag inte påstå. beror på vad för känslor man har

Vilken film kan du alla replikerna till? hahah asmånga

Äger du några band t-shirts? ingen tshirt men en tjocktröja med lw!

När flög du senast?
sommras från italien

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra och en soffa

Läser du för skojs skull? nja händer

Pratar du några andra språk? engelska & spanska

Diskar du din egen disk? nej. diskmaskin for life

Har du gråtit offentligt? om jag har

Har du en stationär dator eller en laptop? stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?
jovars

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nja ville pierca naveln men nu gör ju typ alla de då känns det bara wannabe

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? maybe

Kan du kasta macka? hahah skoja inte

Har du någonsin varit på Jamaica? nope

Vad har du med dig in på bion?
 loka

Vem var din favoritlärare och varför? mona. hon äger

Har du dejtat någon av en annan religion? haha de tror jag inte, de är ju inte så man frågar driekt

Vad har du för väder? regnigt. sämst

Har du en favoritblogg? yes i have

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? no idea vi får väl se nästa år vad det blir

Gillar du att flyga? ja ! älskar det

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? omtänksam

När sov du senast på golvet? oj. haha long time ago

Vilken är din favorit drink? hm. kommer inte ihåg vad den hette. nån med sprite vare iaf

Vilken är din mammas hemstad? österbybruk

Din pappas hemstad? jukkasjärvi hahaha

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland händer det

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja jag har väldigt svårt att va tyst

Vilken är din favoritfrukt? passionsfrukt

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej orkar inte bry mig

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja jag älskar att märka ord. haha dryg

Tror du på liv på andra planeter? nej.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? oj. pappa eller mamma eller kanske elin? nån av dem

Tror du att Gud är man eller kvinna? inget av dom

Vad var det senaste du åt? hm. rester av tacos haha

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? båda, men de är mycket lättare att umgås med killar

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
ingen aning, jag skulle ha hetat lydia om jag inte hette julia vet jag iallafall

Gillar du senap? går väl

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? brukar inte prata med mig själv

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAAAAAA!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
oj jag vet faktiskt inte.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
ne det har jag inte

Tycker du om att krama folk? älskar *

Skulle du säga att du är trendig? ja. eller svårt att avgöra själv , men har ju nya kläder och sånna som är "inne" och så .

Äger du en digitalkamera? japp

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? inga

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? det beror på vem det är och vad det är om. i vissa fall stör det mig så jävla mycket

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
i taket lyser stjärnorna var äckligt sorglig.

Vad är du allergisk mot? svamp!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej? kött är det bästa som finns

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
oj. vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback