skridskor or not skridskor

okej, jag har ett stort problem. vi har skridskor idag. jag har äckligaste träningsvärken sen boxningen med gymnastiken i måndags. jag orkar inte släpa 10000 kg packning till skolan.
plus att vi bara hinner vara med ungefär 20 min innan vi måste gå upp och byta om för lucian. yeey. det suger ju verkligen. och jag är förkyld också.
fast sen ska jag ju hålla lektion med nunne idag. känns lite oplanerat menmen. svarte man funkar ju alltid! hahah
oj jäklar nu är klockan halv och jag sitter i pyjamas. johanna kommer om fem minuter. och jag har inte packat.
nu måste jag springa! pusspuss

Kommentarer
Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya kändisbloggen :) *puss*

Postat av: sanna

Nice med skridskor!
Ha en fin dag!

2007-12-06 @ 08:39:40
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback