ohyeahs

gårdagen ordnade upp sig lite. jag fixade chips. mamma tyckte så synd om mig så hon skjussade mig till konsum.  det var så jälva gott! hahaha. hade ap svårt och somna så jag somnade inte försn två.
min förkylning suger all ork ur mig just nu men i'll be fine. jag ska jobba imorrn 11-17 . hoppas då att jag kan gå lite tidigare så jag hinner med tio i fem bussen till uppsala. där väntar min familj på mig eller ah de kommer och hämtar mig vid bussen, om jag inte tar lokalan? iaf så ska vi till min "gudfamilj" , alltså hannas familj, och vara där över nyår. jag och hanna ska inte vara med familjenpå nyår, utan vi ska ut och busa som det ser ut nu!
idag har jag vart med en av de bästa, vi kikade film och åt en as äcklig marängswissh som hade stått i kylskåpet över natten, sorry björn men den va verkligen inte god haha. sen så kom jag hem, fixade mig, lockade håret sen drog jag till jobbet för middag m. alla som jobbar där, var väl trevligt , jag fick julklapp också! två koppar och en refelxväst. my boss tycker jag har för lite reflexer på mig så jag fick en sån, hahahah hon kan ju glömma att jag drar på mig en sån över dunjackan. fuck heller hahah! 
nu ska jag packa lite inför min big tripp till uppsala. ska sova där i några dagar, myspysigt.
men nu ska jag sluta skriva för jag tråkar nog ut er om jag fortsätter. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback