like the star

måndag igen, veckorna går så fort nu! den här veckan är det bara spanska prov, so redovisning om islam och engelska läxa! hade ju musik provet idag som gick hyffsat. g får vi väl hoppas iallafall! idag ska jag träna gymnastik och sen ska jag sova hos karin. vi ska ha myspys och jag ska tvinga henne att sjunga kareoke!
imorrn har vi friluftsdag i skolan, vi ska ha bandyturnering tjejerna för sig och killarna för sig, bara niorna :) sen har vi idrott på eftermiddan, skridskor! :D äntligen, fyfan så roligt det ska bli! tycker typ bara jag i hela min klass menmen! på torsdag ska jag och daniel ha skridsko lektion med vår klass när sjuorna har friluftsdag! asnice :)






inatt saknar jag dig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback