let there be light

idag har jag karin och peter kollat oc, sju avsnitt. inatt kollade jag karin peter och albin oc. jag och karin somnade fyra. albin och peter somnade i soffan. behövdes bara det för att bli sjuk, jag har så jävla ont i halsen och är skapligt trött rå. ont i huvet också men iprenen håller på och kirrar det åt mig, måste ju ändå kunna jobba imorgon. fast jäklar så tungt det känns nu. fast börjar ju tolv så jag ska verkligen inte klaga!
när jag kom hem från berglunds så käkade vi sen spelade vi kort. jag och min familj. jag förlorade. men sen sjöng jag mamma och albin singstar (väldigt smart julia, väldigt smart!) där vann jag faktiskt. wiho. men nu ska jag pröva min nyårsklänning som jag köpte i stan igår! puss!




update; nu har jag prövat den och jag längtar tills på måndag! åh den sitter som gjutet! love it

 

haha kolla pappa i bakgrunden på bilden med ritat face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback