idag har det gjort ont att sakna dig

nu har släkten precis åkt, det var super mysigt att träffa alla! det var pernilla micke ludde ( ellen var tyvärr på bandymatch ), mormor morfar och majvor, farmor farfar, och jonas lukas och kim! tyvärr kunde inte lillmoster komma för alice hade magsjukan och då ville ingen komma och smitta oss, ;/
jag fick en tröja, armbandsberlocker, halsband, handduk, och femtusen! =)
och nu är jag så jäkla mätt så nu ska jag bara slappa och kolla på desperate housewfies..  måste sova mycket inatt för satt uppe vid datorn till ett och då ringde en nörd, sen så somnade jag , sen ringde telefonen halv fyra också så jag är lite schleeten hah. så nu är det chilla som gäller :)




idag har det vart jobbigt att vara utan dig,
jag saknar dig så jag skulle kunna dö
din röst får mig att känna mig så trygg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback