i miss you so much

varför är det såhär? betyder hon mer än mig nu? även fast ni precis har börjat umgås mer? är hon den du pratar med när du är ledsen, istället för med mig som det var förr? och när ni är med era pojkvänner och de gänget passar jag inte in, det känns inte ens som ni vill ha mig med. förlåt älskling men det gör så jävla ont. vi har inte gjort något på tre veckor nu, förut var det minst två gånger i veckan.  men gud varför skriver jag det här egentligen.. jag har inget att vara ledsen för så jag ska bara va tyst, för vi är ju inte ovänner, men det känns som om jag inte når fram till dig som jag gjorde förr. snälla prata med mig. jag saknar dig hjärtat

Kommentarer
Postat av: karin

men gulle

2007-12-20 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback