hatar att vänta på julklapparna!!

AVSLUTA MENINGEN

1.Jag har insett att min senaste kyss... var amazing
2.Jag lyssnar på.... musik
3.Jag pratar.... alltid
4.Jag tycker om... min familj och mina vänner
5.Min bästa vän är.... karin
6.Min första riktiga kyss... somras :$
7.Jag avskyr när folk frågar... dumma frågor
8.Kärlek är.. oftast underbart
9.Äktenskap är... bra
10.Någonstans,tänker någon på... mig?
11.Jag kommer alltid... ångra mig
12.Jag är hemligt förälskad i.... dig
13.Sist jag grät var.... förrgår
14.Min mobiltelefon är... bäst och snyggast
15.När jag vaknar på morgonen..... går jag upp
16.Innan jag går och lägger mig.....tar listerine, borstar tänderna, tar bort sminket och sätter i tandställningen
17.Just nu tänker jag på.... när tomten kommer nahaha!
18.Bebisar är.... det bästa som finns
19.Idag ska jag.... fira jul!
20.Ikväll ska jag... vara tomte och få julklappar
21.Imorgon kommer jag..... åka till mormor på middag
22.Jag vill verkligen vara.... din

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: den är så bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback