especially when i look into your eyes

idag har vart en bra dag, vi hade fyra lektioner som var ; so , spanska, ma och so! as nice! diagnosen på matten gick faktiskt bra, eller hyffsat iaf. sen på sista lektionen kom ingen mindre än världens bästa stefan! fyfan så jag saknar honom, om jag hade haft honom i matte hade jag nog kunna fått vg, och i fysik & teknik också. fast det märktes att han saknade oss lite iallafall. =) nu ska jag ta tag och plugga fysik , även fats jag inte orkar så måste jag kämpa! har köpt naturgodis (som är min last) så nu ska jag slå på the voice, och lägga mig nere och plugga! senare ikväll ska jag fila lite på so redovisningen också, måste tänka på mitt mvg jag ska ha till sommarn!
fan, jag måste in till uppsala innan julafton också, har en enda julklapp kvar och idag fick jag inte åka för mamma för hon tvngar mig att plugga, sorry girlys!
och ikväll ska jag till bullen och hämta lite hemliga stuffs till tomtedan imorrn! nahahha. vi äger älskling!

dags för fysik nu. PUSS

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback