elfte november är det idag. tretton dagar kvar!

idag har jag varit i uppsala med karin, vi skämde ut oss på holmlunds och karin köpte världens snyggaste byxor för 1200 som hon kommer skryta med som en apa imorgon. men det är lugnt för det skulle jag också gjort. nu har jag pratat klart i telefon så nu ska jag sova. bye.


here's the deal. jag och karin kommer in på holmlunds, ska gå ner för trappan, och jag går nästan in i en docka (trodde jag)
j ; fyfan vad rädd jag blev!!
k ; haha jag med jag trodde det var en riktigt människa

helt plötsligt början "dockan" röra på sig. och jag vänder mig och får värsta leendet av honom , som förövrigt var skit het. jag garvar ihjäl mig och gömmer mig för han resten av tiden där inne . hahahha varför händer det bara oss liksom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA noo vad pinsamt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback