can you take my breath away?

och så hamnar jag här igen. efter en kväll som innebar jobb / middag med gymnastikledarna på pinglan / scoutavslutning / film hos sigrid med elin&sofia!
vi hade sjukt kul och garvade hela tiden. ni är så söta gullen!
måste bara säga att det var bra att marie vann, hon är ju gudomligt bra verkligen! fast amanda är ju också det.
men amanda kommer lyckas endå tror jag, för hon är ju fortfranade ung och har ingen rykte bakom sig.
och jag saknar dig som fan , men vem vet inte det redan liksom!
TILLÄGER ETT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE BROR SOM FYLLER SJUTTON ÅR IDAG! även om jag kanske inte visar det så himla mycket så betyder du väldigt mycket för mig och jag älskar dig!






en låt som beskriver dig:
nelly furtado - glow
en låt som beskriver din närmaste:
moneybrother - under bordet
en låt som gör dig lycklig:
enya - ebudae
en låt som gör dig ledsen:
kent - berg&dalvana
en låt som väcker minnen:
blink 182 - going away to collage
en låt som väcker känslor:
elton john - someone saved my life tonight
en låt som påminner dig om en tid du längtar tillbaka till:
ck - på rosa moln (så jävla sant!!!)
en låt som visar hur du känner dig just nu:
gig d'agostino - parme  (hahaha what?)
en låt som du aldrig ledsnar på:
bonnie tyler - faster then the speed of night
en låt som du hatar:
children of bodom - living dead beat
en låt som påminner dig om någon du älskar:
limp bizkit - behind blue eyes
en låt som påminner dig om någon du hatar:
akon ft. eminem - smack that
en låt som visar någonting du vill glömma:
soft cell - say hello , wave goodbye
en låt för imorgon:
alliance ft. fabo - tatted up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback