är ljuuuuus allas ögon då stråla som bäst

idag var vi kvar extra länge i skolan och övade till lucian,
lite sjuklingar som nog inte kan vara med är det synd om,
dom kommer missa den svaga (falska?) gläns över sjö och strand,
och det absolut snyggaste luciatåget i hela frösans historia maybe!
jag sitter med matteläxan och kan verkligen inte koncentrera mig,
är alldeles för trött på skolan nu och jag förtjänar verkligen lov ,
har det största fysik provet i hela nian om en vecka. sista veckan,
har en so-redovisning om rädda barnen då också. och jag vill bara spy på det!
orkar fan inte. vill bara jobba den här helgen och sen få lön och sen på lovet bara softa!
nu ska jag ringa karin, gör matten hos henne istället. trivs bättre där! puss

Kommentarer
Postat av: Natalie.

OCH JAG SUMPADE NÄSTAN DET STÖRSTA FYSIKPROVET I NIAN IDAG !!! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback