åååååååååååh

nu är jag så jävla trött. ´jag har pluggat, men det slutade med att när jag läst igenom allt somnade jag. det är ju ett bra tecken på pigghet. "åh va skönt att sova" tänker ni, men det dåliga med det är att om jag inte kan allt blir mamma och pappa arga, och jag blir ledsen för att jag inte räcker till och inte är tillräckligt duktig, vi bråkar och jag pratar inte med dom på hela kvällen. och det hatar jag. jag måste kunna fysikhelvetes provet. men jag orkar inte?
vart har all min energi tagit vägen? fan det är inte ens i närheten av mig. och sen efter jag har pluggat klart fysiken har jag so redovisningen kvar också. bryter ihop snart. det luktar spya om min tröjärm också, wierd :s bye



(snällaminustrekgsåärjagnöjdsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback