fjortonde augusti

hejhå.
idag skulle jag till tandläkaren, skulle gå upp 8 för att hinna duscha och så,
men vaknar inte helt pigg halv tio av att pappa väcker mig hah,
så 50 minuter senare sitter jag på bussen.
Gick till tandläkarn och sen in mot stan.
Träffade fia & emelie där och gick emd dom ett tag,
sen ringde hanna så då mötte jag henne och och hon stödåt en glass medans jag åt mat på donken hah.
Sen köpte jag en klänning, och så kom mamma från ikea och hämtade mig.
Imorrn bär det av till uppsala igen hah, den här gången med elin & josefine.
Dom ska handla byxor tror jag de va? hah, iaf ska de bli skojskoj <3
men nu ska jag upp och titta på en väska hos mormor ,
sen kommer björn och vi ska träffa elin.
pusshej/J

IDAG KOMMER KARIN HEM!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback