<3<3

nu är jag hemma igen efter 10 underbara dagar i italien,
vi har solat badat och bara haft det mysigt,
så nu är jag brun (A) eller brun för att vara jag iaf hih,
<3<3


igår natt vi kom hem halv tre på natten till östhammar, och sen så skulle jag upp och jobba,
hah vart lite kämpigt men klarade dagen , fick tom sluta tidigare :D
sen så ringde elin och då kilade jag ut till dom och vi busade ett tag,
sen ringde philip så då åkte vi till sandika norra och elin &jossan badade med dom,
jag tittade på för elin och jossan förbjöd mig att bada för jag var brun haha nördar,
sen åkte dom lite båt & kneeboard och sånt,
sen så gick jag elin jossan philip kalle och christian till philips stuga och sen var vi där tills typ elva,
och dom följde oss på grusvägen, och sen ringde min mamma och inte var så glad för jag hade sagt att jag inte skullle bli senare än elva, uops. så tjugo i tolv kom jag hem (A) hah
sen pratade jag och johanna i telefon i typ en timmeeee <3 saknar dig.


och nu ska jag mamma albin, ellen pernilla ludvig alice nils britta mormor och bada i engskär :D
pusspusss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback