29/8 på fredag går mitt busskort ut

imorse försov jag mig,
hann inte med nån frukost så det fick bli ullas mackor. namnam
sen var det ep tid och jag fixade och donade en massa.
sen gick hela dagen och då följde björn med mig hem och hjälpte mig med matten
han är snäll och hjälper mig då mamma & pappa tröttnat på det hahah.



Dagens låt: bonnie tyler - total eclipse of the heart
Dagens dusch: efter alla läxor
Dagens frisyr: utsläppt (!!!!) och senare knut
Dagens kläder: grön klännig, strumpbyxor , kofta
Dagens smink: mascara & foundation
Dagens händelse: björn & massa plugg
Dagens planer: nu ; plugga
Dagens vill ha: new shoes
Dagens saknad: godis
Dagens drog: ipod
Dagens tråkigaste: hann inte med so;n på ep tiden = ta hem
Dagens finaste: 100% du
Dagens måste: duscha
Dagens dricka: cola :$
Dagens köp: tugummi & frukost
Dagens mat: rökt lax och varm potatissallad
Dagens sjuka: ont i magen :(
Dagens kärlek: KLASS 9C
Dagens mående: med hopp


imorrn blir vi snygga på skolfotot vänner,
men det blir vi ju aldrig även fast vi säger sådär
men go 9c, fan vad jag gillar er!
(jag har kommit på vad jag ska ha på mig btw! bild imorrrgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback