28/8

tisdag. tisdag tisdag tisdag
idag har jag gjort en massa onödiga saker.
men jag har sett dig nananna!
hann inte träffas men jag fick se dig.
det räckte för mig just då.
men fredag is it. jag längtar


Dagens låt: en himmelsk drog - kent (har blivit värsta kent nörden!)
Dagens dusch: tre gånger haha
Dagens frisyr: knut <3
Dagens kläder: dagen ; jeans& ucla tröjan <3, nu ; trosor & tshirt
Dagens smink: mascara + täckcreme
Dagens händelse: cheerleading & hocket höh
Dagens planer: nu ; soooova!
Dagens vill ha: perfekt hy fortfarande
Dagens saknad: ebba!!
Dagens drog: muusic maestro
Dagens tråkigaste: hann inte prata med dig pga helvetesbussen
Dagens finaste: dig. helt klart
Dagens måste: sova!
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: tugummi & godis
Dagens mat: broccoli och potatis soppa
Dagens sjuka: börjar bli förkyld! oh no
Dagens kärlek: till karin
Dagens mående: riktigt jävla bra



image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback