27/8

idag var det skola igen då,
finns ju inte så mycket att skriva om dom här dagarna när man går i skolan så,
men idag var det föräldra + barn möte i skolan om gymnasiet o så.
jag har ingen aning vad jag vill gå! kommer bli tungt att välja tror jag.
nu sitter jag iallefall och funderar på vad jag ska ta på mig på skolfotot på torsdag
det är big big pain att välja ut kläder till det.
känns som jag inte har några kläder alls när jag faktiskt har hur mycket som helst.
jag är sjukt kräsen , men har faktiskt kommit på för elevrådet .
har gympa mellan fotot med elevrådet & våran klass så hinner ju faktiskt byta om.
hm. får ser hur de ter sig.
och imorrn ska jag karin johanna och malle på cheerleading.
har alltid tyckt det är en cool sport. får väl se hur det är & så.
men nu ska jag ta min välbehövliga skönhetssömn.
pusspuss / jull





Dagens låt: sundance kid - kent
Dagens dusch: soon
Dagens frisyr: hm.. toffs var det ja
Dagens kläder: dagen ; jeans + ny linne&cardigan, nu ; linne & trosor
Dagens smink: only mascara
Dagens händelse: möte i skolan
Dagens planer: nu ; datorn sen sova.  tidigare ; skolan
Dagens vill ha: perfekt hy + klippning
Dagens saknad: dig
Dagens drog: tuggummi
Dagens tråkigaste: fick massa läxor
Dagens finaste: att se felicia igen
Dagens måste: plugga
Dagens dricka: loka citron!
Dagens köp: tuggummi & loka
Dagens mat: korv & makaroner
Dagens sjuka: ont ont ont i min mage :( dumma mjölk
Dagens kärlek: till mamma&pappa
Dagens mående: i feel good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback