26/8

vaknade av mobilen imorse, skönaste sättet att vakna tycker jag,
åt frukost ,sen så kilade jag ner och hämtade mitt h&m paket.
hade beställt en as fin skjorta men den var såklart för stor. så den var bara att skicka tillbaka
men en tjocktröja & ett linne & en cardigan fick vara kvar hos mig .
Men nu blir det till att åka in till uppsala innan skolfotot, alltså imorrn.



Dagens låt: rihanna - cry
Dagens dusch: sker efter gräsö
Dagens frisyr: toffs
Dagens smink: mascara
Dagens händelse: fick h&m kläderna
Dagens planer: gräsö med elin & amanda
Dagens vill ha: kläder & jeans
Dagens saknad: ebba
Dagens drog: money
Dagens tråkigaste: skjortan var en besvikelse
Dagens finaste: ipoden
Dagens måste: ingenting. gud va skönt
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: är rik fortfarande
Dagens mat: yoghurt
Dagens sjuka: ont i magen som vanligt
Dagens kärlek: till mina vänner!
Dagens mående: bra för stunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback