25/8

igår var det klassens dag med min klass, 9c
det känns konstigt att säga 9c, för det känns inte så
men. så är dte nu i alla fall.
vi hade mysigt vi sjötorget iallafall.
Sen så åkte jag till jobbet , sen då jag slutat gick jag ner till bussen
och hämtade christoffer och rasmus, vi gick och mötte karin och sen
gick vi och käkade pizza! namnam.
efter det ville dom bada och jag och karin bangade inte, och det var sjukt varmt!
härligaste bilderna därifrån naha,
sen gjorde vi lite annat och så , sen sov alla dom här.

naej, nu blir det vingar av glas .



Dagens låt: kevlarsjäl - kent
Dagens dusch: händer ikväll
Dagens frisyr: flätor
Dagens smink: gårdagens
Dagens händelse: mjukglass på sibylla hah
Dagens planer: film film film
Dagens vill ha: nya jeans (och det kommer för jag fick lön igår! nanan)
Dagens saknad: fortfarande dig
Dagens drog: musiken
Dagens tråkigaste: trött + att bror inte är hemma
Dagens finaste: jag blev lite brun igår
Dagens måste: träffa elin
Dagens dricka: apelsin juice hittils
Dagens köp: mjukglass & bensin
Dagens mat: har bara ätit frukost
Dagens sjuka: idag är jag frisk
Dagens kärlek: till en vän
Dagens mående: trött


Kommentarer
Postat av: ICIA

fint med flätor =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback