19/8 sista dagen på sommarlovet

ja.
det har gått alldeles för fort
har knappt gjort hälften av alla saker jag velat,
knappt träffat hälften av dom jag velat träffa.
men, det är ju inte den sista sommaren.
och jag tror inte att det räknas som sommar,
för solen har knappt visat sig den här.
och imorrn börjar jag nian.
jag börjar sista året på grundskolan, det känns inte så,
det känns precis som förra året,jag känner mig inte ett år äldre?
och nu i nian kommer det bli tungt, det lovar jag.
jag ska vara sekreterare i elevrådet och har ingen jävla aning om hur det går till,
även om annelie förklarade så har det hunnit försvinna under lovet.
och i matten måste jag kämpa som en gris för annars är det ig.
men farmor får kämpa med mig i år igen.
och nu är jag så ledsen så jag inte orkar skriva mer.

imogen heap - hide and seek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback