11/8

idag har jag jobbat, som vanligt,
fick sluta en timme tidigare ,
och som tur var så var det sol ute så jag la mig och sola då jag kom hem,
sen så ringde johanna då gick jag ner till näsudden och där var agnes också,
dom badade sen sattt vi typ bara och pratade en stund, myspys.

Och nu sitter jag här, ska snart börja göra mig i ordning,
för jag mamma och pappa ska på restaurang,
tänkte spendera kvällen med broder men när jag ringde han idag,
satt han på tåget påväg till gävle den nöten, så där rök vår sista kväll
för han flyttar ju imorrn ;( huh, eller det ska ju bli skönt på ett sätt men ändå tomt.
så jag ska vara med johanna tror jag istället, annars får jag se, kanske blir hemma ,
börjar 10 imorgon såå.

ska fixa mig nu! pusshej/ j


image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback