varje gång när jag blundar är du här

hej allihopa. idag fick vi sluta två timmar tidigare, det var jävligt skönt kan jag lova, så jag tog 14.20 bussen. massor av sms och musik påväg hem. det gillar vi. sen kom bästa karin och mötte mig vid bussen och vi catchade up lite! åt kalaspuffar och karin slängde mjölk på mig, gullig tjej! sen åkte jag hem, och skulle lägga mig och kolla tv och vad tror ni inte att jag gör? jo somnar och sover som en död fisk i en och en halv timme. jävlar vad skönt det var. sen åt jag pannkakor, för andra gången idag. smaa-ha-ha-l. och min hostmedicin är slut. död åt min hals och min hosta. nu måste jag fixa mer sånt, mollipect <3 haha. men aja imorrn slutar jag elva då ska jag reshin och zahra pumpa lite på nautilus tänkte vi. jävlar vad nice. ser fram emot de tre kommande åren. och oj vilken o sammahängande inlägg. men det struntar jag i. glad är jag också. godnatt allehopa, ha en dunder helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback