something about us

tjena, för att inte verka så negativ kan jag ju säga att mitt jobb äger så jävla hårt. har as kul med jakob & peter, haha. och sen tar vi det negativa, är så jävla trött på det här. vad gör jag för fel , varför känns det som om alla är sura på mig? ni gör mig så jävla ledsen. och en av er för en jävla skitsak. så jävla onödigt och jag orkar fan inte bry mig nu för jag tänker inte komma och be om förlåt bara för att du inte ska vara sur. du får väl gå och tro att jag är jätteledsen för att du är sur på mig (inte för att jag inte bryr mig) , men aaaaaaah blir galen på dig. skärp dig förfan. du gör såhär för att visa att du har "makt" över mig, men vet du? det har du fan inte. inte ett jävla piss. godnatt


om det inte hade vart som det vart nu hade det vart du som trösta mig, men inte det här gången .. tydligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback