hemma!

efter världens bästa vecka på vässarö. oh my god säger jag bara. fan vad jag vill tillbaka. träffade sjukt bra och trevliga människor. och just nu vill jag bo i stockholm. fan vad allt skulle vara så mycket lättare då. sista natten var den bästa på hela sommarn och ah. klarar inte av att tänka på det. saknar redan och det var typ 28 timmar sen vi var där. nu ska jag sluta tänka på det. vad som händer på vässarö stannar på vässarö. eller? och imorgon börjar jag gymnasiet, ny klass, ny skola , nya människor. hur ska det gå?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det som händer på vässarö stannar på vässarö men jag vill verkligen inte det!! :´(

2008-08-17 @ 15:47:48
Postat av: lina

fan vad jag kommer sakna dig när du börjar i uppsala <3<3

2008-08-17 @ 18:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback